آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

share-desktop share-mobile آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای یکی از مهارت های مهم برای هر فردی است. تمام زندگی ما از روابط عاطفی تا پیچیده ترین روابط تجاری هر روز و هر لحظه در ارتباط با دیگران خلاصه میشود. برای اداره کردن این ارتباطات گسترده و پیچیده نیاز به تسلط در فنون مذاکره داریم. مخاطبین کلاس اصول و فنون مذاکره طیف گسترده ای از مدیران، کارشناسان، رییس دفتران، کارمندان، صاحبان اصناف و مشاغل، تجار، فروشندگان، بازاریابان، اساتید، دانشجویان و.. تا مردم عادی را در بر میگیرد. آموزشگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای ارائه بهترین کیفیت آموزشی در دوره آموزش فنون مذاکرات حرفه‌ای را تضمین می‌نماید.

آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

آموزش فنون مذاکره حرفه ای

ما انسانها هر روز در موقعیت های گوناگون مذاکره قرار میگیریم؛ هر روزی که میگذرد، دامنه ارتباطات ما چه به عنوان شخص و چه در قالب شرکت و چه در قالب دولت با دیگران گسترده تر و پیچیده تر میشود. ما هر شغل، تخصص و حرفه ای که داشته باشیم، در کنار آن مذاکره کننده هستیم.

از سوی دیگر تمام زندگی ما در ارتباط با دیگران خلاصه میشود و برای اداره کردن این ارتباطات گسترده و پیچیده نیاز به ابزار آن داریم. ابزار برقراری و حفظ و بهبود ارتباطات، مذاکره است.

ما هر روز و هر لحظه در حال مذاکره هستیم. حوزه این مذاکره از فردی ترین جنبه های زندگی نظیر یک رابطه عاطفی شروع شده و تا پیچیده ترین روابط تجاری ادامه می یابد. بنابراین عملا تسلط بر مهارت مذاکره که زمانی یک مزیت محسوب می شد، امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است.

مذاکره حرفه ای چیست؟

مذاکره یا (Negotiation) گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجه آن گفتگو، ایجاد توافق در خصوص دوره‌های اقدام، چانه‌زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجه‌ای رضایتبخش برای منفعت تمامی افراد یا گروه‌های درگیر در فرایند مذاکره، انجام می‌شود.

همچنین کارشناسان حرفه ای، مذاکره را هنر چانه‌زنی و رد و بدل کردن امتیاز عنوان نموده و به عنوان یک تعریف کاملتر مذاکره را چند وجهی می‌دانند بین افراد یا گروه‌ها برای رسیدن به محیط تفاهم و درک مشترک به منظور رفع نقاط اختلاف و یا رسیدن به منفعت با نقاط اشتراک به وسیله تبادل امتیازات.

مذاکره فرایندی است که در آن هر طرف درگیر در مذاکرات می‌کوشد تا منفعتی برای خودش در پایان مذاکرات بدست آورد. مذاکره با هدف دستیابی به مصالحه انجام می‌شود. مذاکره در تجارت، سازمان‌های غیرانتفاعی، ادارات دولتی، رویه‌های قضائی و میان ملت‌ها و در شرایطی از زندگی فردی مانند ازدواج، طلاق، بچه دار شدن یا زندگی روزمره اتفاق می‌افتد. مطالعه این موضوع "نظریه مذاکره" نامیده می‌شود. مذاکره کنندگان حرفه‌ای اغلب در این زمینه تخصص دارند مانند مذاکره کنندگان اتحادیه‌ای، مذاکره کنندگان تملک‌های اهرمی، مذاکره کنندگان صلح، مذاکره کنندگان مخاصمات، یا هر کس دیگری که تحت عناوینی مانند دیپلماسی، قانونگذار یا کارگزار کار می‌کند.

نظرات دیگران درباره آموزشگاه مهارت های اداری پایا

آموزشگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای

مذاکره نیز، همچون بسیاری از مهارت های اجتماعی اکتسابی است. آموزش اصول و فنون مذاکره که توسط آموزشگاه مدیریت و مهارتهای اداری پایا ارایه می گردد، کمک زیادی به گسترش دانش، فن و مهارت مذاکره، بخصوص نکات کاربردی آن در درک ترفندهای مذاکراتی است که برای گذر از این ترفندها همراه با احساس تسلیم نشدن به انتظارات طرف مقابل باید این ترفندها و فنون مذاکرات را بشناسیم و به چند و چون آن پی ببریم.

مخاطبین دوره آموزش فنون مذاکره، طیف گسترده ای از مدیران، کارشناسان، رییس دفتران، منشی های حرفه ای، کارمندان، صاحبان اصناف و مشاغل، فروشندگان، بازاریابان، تجار، اساتید، دانشجویان و.. گرفته تا مردم عادی را در بر میگیرد.

یکی از مهمترین و مفیدترین بخشهای دوره آموزشی مهارت های مذاکره، معرفی ترفندهای مذاکره است که خوشبختانه راه کار و روش پیاده کردن آن و روش موفقیت در این شرایط نامطلوب نشان داده شده است.

همچنین در دوره آموزشی فنون مذاکره حرفه ای، Negotiation Skills Training Course به ویژگیهای فردی مذاکره کننده ، ویژگی های فرهنگی مذاکره کنندگان و بسیاری مطالب کاربردی دیگر پرداخته شده است.

پیشنیاز دوره آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای، گذراندن دوره آموزش فن بیان و مهارتهای ارتباطی می باشد.

آموزشگاه مهارتهای اداری پایا

کلاس آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه‌ای

سرفصل های کلاس آموزشی اصول و فنون مذاکره حرفه ای شامل مواردی چون: مفهوم مذاکره و دلایل نیاز به مذاکره، مفهوم تعارض و روش های مواجهه با آن، مدیریت تعارض، استراتژی و تاکتیک های مذاکره، شرایط محیطی مذاکره، تمرکز روی منافع، مذاکره رقابتی، نحوه امتیاز دادن و ارایه بسته پیشنهادی، مذاکره برنده برنده، تشخیص خواسته ها و منافع، چالش های متداول در مذاکره، مواجهه با پیش شرط ها، نفوذ و تاثیرگذاری در مذاکره، نحوه تشخیص دروغ طرف مقابل، هنر نه گفتن، ترفندهای کسب موقعیت برتر در مذاکره، مذاکره از راه دور، مذاکره تلفنی، راه های خروج از بن بست در مذاکرات، ویژگی های فردی و شخصیتی در مذاکره، اعتماد به نفس در مذاکره، رفتار مذاکره کنندگان موفق، زمان و مکان مذاکره و.. می باشد.

سرفصل آموزشی ...

مدرس آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

مدرس آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای دکتر پرویز تریوه

پرویز تریوه
مدیر و موسس آموزشگاه فنی‌حرفه‌ای پایا
نویسنده و مترجم مقالات و مجلات تخصصی
دکترای تخصصی مدیریت DBA
کارشناس‌ارشد مدیریت اجرایی EMBA
کارشناس‌ارشد مهندسی کامپیوتر
بیش از بیست سال سابقه تدریس

آموزش خصوصی اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه مدیران

آموزش خصوصی اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه مدیران

آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای


تاریخ شروع دوره: اختیاری
ظرفیت مانده: تماس بگیرید
روزهای برگزاری: اختیاری
ساعت برگزاری: اختیاری
طول دوره: 12 ساعت
نحوه تشکیل: کارگاه عملی
شهریه عادی: 2,980,000 تومان
امتیاز آموزشگاه: تخفيف : 13۰٫۰۰۰ تومان
شهریه نهایی: 2,850,000 تومان
آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

توضیحات دوره آموزشی:

1- آموزش عملی و کاربردی

2- ارائه نرم افزار ها و جزوات(بصورت رایگان)

3- ارائه گواهینامه و پذیرایی رایگان در طول دوره و...

آموزشگاه مدیریت پایا
پایا

سرفصل دوره آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

  • مفهوم مذاکره و دلایل نیاز به مذاکره
  • مفهوم تعارض و روش های مواجهه با آن
  • سطوح گوناگون تعارض
  • مدیریت تعارض
  • برنامه‌ریزی برای مذاکره
  • استراتژی و تاکتیک های مذاکره
  • شرایط محیطی مذاکره
  • تعیین سبک مذاکره
  • تمرکز روی منافع نه روی مواضع
  • استراتژی و تاکتیک های مذاکره رقابتی
  • نحوه آغاز مذاکره رقابتی
  • نحوه امتیاز دادن و ارایه بسته پیشنهادی
  • نحوه جمع بندی و اتمام مذاکره
  • موضع گیری های سخت گیرانه
  • ایجاد مذاکره برنده برنده
  • مراحل مختلف در فرایند مذاکره برنده برنده
  • درک کامل مسئله و تشخیص خواسته ها و منافع
  • برقراری ارتباطات شفاف و دقیق در مذاکره
  • چالش های متداول در مذاکره
  • پیشنهادهای انفجاری (دارای مهلت محدود)
  • عدم وفاداری به تعهدات
  • مواجهه با پیش شرط ها
  • مواجهه با استراتژی کالباسی
  • نفوذ و تاثیر­گذاری در مذاکره
  • اصل شباهت، اصل اختیار، اصل کمیابی، اصل رفتار متقابل، اصل اثبات اجتماعی
  • چگونه « نَه » بگوییم؟
  • نحوه تشخیص دروغ طرف مقابل
  • نحوه مواجهه با دروغ و فریب در مذاکره
  • به هر پرسشی پاسخ ندهید
  • گفتن و شنیدن واقعیت ها را برای دو طرف ساده تر کنید
  • سیاست در مذاکره
  • ترفندهای کسب موقعیت برتر در مذاکره
  • ارتباطات در مذاکره
  • ارتباط کلامی و ارتباط غیر کلامی
  • مذاکره از راه دور - مذاکره تلفنی، ویدیو کنفرانس و...
  • کاستن تنش مذاکره
  • هنر پرسش و پاسخ در مذاکره
  • صراحت و قاطعیت در مذاکره
  • بن بست در مذاکره
  • ویژگی های شخصیتی در بن بست مذاکرات
  • شرایط محیطی مذاکره
  • بن بست در مذاکرات تجاری
  • راه های خروج از بن بست در مذاکرات
  • تاثیر چارچوب های فکری در مذاکره
  • تاثیر تفاوت های فرهنگی در مذاکره
  • آشنایی با فرهنگ طرف مقابل مذاکره
  • ویژگی های فردی و شخصیتی در مذاکره
  • اعتماد به نفس در مذاکره
  • اعتماد به دیگران در مذاکره
  • اعتماد یا عدم اعتماد در مذاکره
  • تاثیر تفکر ماکیاولیستی در مذاکره
  • نقش جنسیت افراد در مذاکره
  • رفتار مذاکره کنندگان موفق
  • چه زمانی مذاکره نکنیم؟
  • نقطه تَرک مذاکره
آموزشگاه مهارتهای اداری پایا
آموزشگاه مدیریت پایا

خانم ناصریان

رضایت کامل از نظر آموزشی و اخلاقی نسبت به استاد و همکاران آموزشگاه پایا دارم. با آرزوی موفقیت برای همه شما1398/11/11

آقای عارفی

روش های تدریس در کلاس هایی که داشتم بسیار خوب بود. اساتید مختلف بسیار با حوصله و به زبان راحت موارد را آموزش می دادند و تسلط بسیار خوبی داشتند. از تمام دوستان در پایا ممنونم1398/03/26

آقای نوریان

از استاد محترم جهت آموزش بسیار راضی هستم و آرزوی ارتقاء یادگیری در نزد شما را دارم. ساعت دوره و پذیرایی عالی بود1397/08/05

آقای مقصودی

کلاس بسیار منظم و خیلی خوب برگزار شد. استاد بسیار مسلط و کامل مطالب رو آموزش میدادن و جزئیات کاربردی رو تدریس میکردن. برخورد و رفتار کارکنان هم خوب بود. ممنونم از آموزشگاه پایا1399/04/19

آقای حمودی

برگزاری کلاس آموزشی بسیار خوب بود. تدریس خیلی خوب انجام شد و روش تدریس بسیار جالب و خاص بود. رفتار و برخورد خیلی خوب بود. با تشکر1397/12/20

آقای نصرتی

با تشکر از موسسه پایا در خصوص برگزاری کلاس و معرفی استاد بسیار عالی. امیدوارم بتوانم در کلاس های دیگر هم شرکت کنم1398/11/05

آقای باهنر

با سپاس فراوان از استاد محترم که با صبر و حوصله و توضیحات کافی و کامل تمام دروس را ارائه کردند. همچنان از مدیریت محترم آموزشگاه پایا کمال تشکر را دارم که محیطی مناسب فعالیت آموزشی فراهم نموده اند.1399/04/12

خانم نوروزی

کلاس عالی بود. اصلا علاقه ای نداشتم به کلاس، ولی در ادامه جلسات جذاب شد برام مطالب و خیلی راضی و پیگیر بودم. استاد واقعا دلسوزانه راهنمایی می کردن و اطلاعات خیلی خوبی داشتن. دوره برام خیلی آموزنده بود. ممنونم از آموزشگاه پایا1397/07/19

خانم معتمدی

با تشکر از آموزش عالی و استاد بسیار خوبی که در کلاس حاضر بودن.1397/07/10

خانم صالحیان

برگزاری دوره بسیار عالی بود و کاملا راضی هستم. از کادر محترم آموزشگاه پایا کمال تشکر رو دارم.1399/05/07

خانم اسلامی

دوره بسیار عالی و مفید بود. امکانات آموزشگاه و استاد خیلی خوب بود. ممنون1398/02/11

خانم شهرابی

سپاس فراوان جهت دوره. نحوه تدریس، برنامه ریزی کلاس و بازدهی بسیار عالی بودند.1398/09/10

خانم نعمت زاده

من و همکارم از سنندج در این دوره از طرف شرکت معرفی شدیم. خیلی خوشحال شدم به خاطر تشکیل و حضور در این کلاس و آشنایی با دوستانی جدید و آموزشگاه پایا. به امید موفقیت روزافزون برای شما و همکاران1398/05/27

خانم رضایتی

ممنونم از آموزشگاه پایا بخاطر این دوره که داشتم. هماهنگی کلاس ها از نظر زمان و روز بسیار عالی و خوب برگزار شد. استاد بسیار با حوصله و خوش برخورد بودن و نسبت به آموزش دلسوزانه ای داشتن. از نظر محیط آموزشی و دسترسی بسیار عالی و راحت بود و نظافت و تمیزی دائمی آموزشگاه خیلی جلب توجه می کرد.1398/05/22

خانم سهیلی

با تشکر و سپاس فراوان از استاد محترم که با صبر و حوصله فراوان به من کمک کردند و این دوره را کامل فرا گرفتم1398/04/02

آقای فاضل آبادی

تدریس عالی بود و برخورد همکاران هم خیلی خوب بود. با تشکر از آموزشگاه پایا1397/08/02

خانم خیرخواه

سطح دوره و نحوه بیان مطالب بسیار عالی و مناسب بود و تمامی سوالات رفع می شدن. کادر اداری بسیار عالی و صمیمی بودن. استاد هم بسیار صبور و حرفه ای بودن1397/11/05

آقای نعمت الهی

به نظرم کلاس فوق العاده متفاوت و جذابی بود که قطعا تحت تاثیر نوع تدریس و اطلاعات جامع استاد بود. خوشحالم از اینکه در این دوره شرکت کردم، تجربه جالبی بود. با سپاس از آموزشگاه پایا1397/10/12

آقای صالحی

با عرض سلام و ادب. اینجانب با رضایت کامل این دوره رو به پایان رساندم و از تمامی موارد در آموزشگاه پایا اعم از نحوه آموزش، پاسخگو بودن اساتید،‌ برخورد همکاران آموزشگاه و خلاصه تمامی موارد رضایت کامل دارم. امیدوارم دوره های مورد نظر دیگری را که نیاز دارم بتونم به انجام برسونم که صد درصد در این آموزشگاه توانمند و ارزشمند امکانپذیر هست.1397/09/16

خانم ریاحی

به نظرم هم محیط آموزشگاه پایا بسیار خوب بود و هم دوره کارآمد و پر بازده بود. نوع تدریس در هر دو کلاسی که داشتم بسیار خوب بود. ممنونم.1397/04/16

خانم آهنگی

دوره خوبی بود. استاد بسیار صبور و خوش اخلاق و مسلط بودن. کادر اجرایی آموزشگاه پایا هم بسیار حرفه ای کارهای هماهنگی دوره رو برام انجام دادن. با تشکر1398/08/18

آقای شبیری

با تشکر از زحمات استاد. موارد مطرح شده در این دوره خیلی مفید بود. در دوره های تخصصی دیگر هم شرکت خواهم کرد1399/04/26

آقای ریاضتی

از استاد دوره رضایت کامل دارم. کادر اداری آموزشگاه پایا هم بسیار خوب عمل کردن. دوره بسیار مطلوبی بود برام. با تشکر1398/02/05

خانم اعتمادی

به نظرم دوره بسیار مفید و جامعی بود و کاملا کاربردی برگزار شد. با تشکر از آموزشگاه پایا1397/05/10

آقای باطنی

با تشکر از همکاران آموزشگاه پایا. ممنون بابت دوره کاربردیتون1398/09/01

نظرات دانشجویان درباره آموزشگاه مدیریت و مهارت های اداری پایا

آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای | آموزشگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای | آموزش مهارت مذاکره | آموزش خصوصی فنون مذاکره | آموزش اصول مذاکرات | آموزشگاه مهارتهای مذاکره | کلاس آموزش مذاکره حرفه ای | مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای | سرفصل های آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای | Negotiation Techniques Training | Negotiation Skills Training

whatsapp