آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

share-desktop share-mobile آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای یکی از مهارت های مهم برای هر فردی است. تمام زندگی ما از روابط عاطفی تا پیچیده ترین روابط تجاری هر روز و هر لحظه در ارتباط با دیگران خلاصه میشود. برای اداره کردن این ارتباطات گسترده و پیچیده نیاز به تسلط در فنون مذاکره داریم. مخاطبین کلاس اصول و فنون مذاکره طیف گسترده ای از مدیران، کارشناسان، رییس دفتران، کارمندان، صاحبان اصناف و مشاغل، تجار، فروشندگان، بازاریابان، اساتید، دانشجویان و.. تا مردم عادی را در بر میگیرد. آموزشگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای ارائه بهترین کیفیت آموزشی در دوره آموزش فنون مذاکرات حرفه‌ای را تضمین می‌نماید.

آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

آموزش فنون مذاکره حرفه ای

ما انسانها هر روز در موقعیت های گوناگون مذاکره قرار میگیریم؛ هر روزی که میگذرد، دامنه ارتباطات ما چه به عنوان شخص و چه در قالب شرکت و چه در قالب دولت با دیگران گسترده تر و پیچیده تر میشود. ما هر شغل، تخصص و حرفه ای که داشته باشیم، در کنار آن مذاکره کننده هستیم.

از سوی دیگر تمام زندگی ما در ارتباط با دیگران خلاصه میشود و برای اداره کردن این ارتباطات گسترده و پیچیده نیاز به ابزار آن داریم. ابزار برقراری و حفظ و بهبود ارتباطات، مذاکره است.

ما هر روز و هر لحظه در حال مذاکره هستیم. حوزه این مذاکره از فردی ترین جنبه های زندگی نظیر یک رابطه عاطفی شروع شده و تا پیچیده ترین روابط تجاری ادامه می یابد. بنابراین عملا تسلط بر مهارت مذاکره که زمانی یک مزیت محسوب می شد، امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است.

مذاکره حرفه ای چیست؟

مذاکره یا (Negotiation) گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجه آن گفتگو، ایجاد توافق در خصوص دوره‌های اقدام، چانه‌زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجه‌ای رضایتبخش برای منفعت تمامی افراد یا گروه‌های درگیر در فرایند مذاکره، انجام می‌شود.

همچنین کارشناسان حرفه ای، مذاکره را هنر چانه‌زنی و رد و بدل کردن امتیاز عنوان نموده و به عنوان یک تعریف کاملتر مذاکره را چند وجهی می‌دانند بین افراد یا گروه‌ها برای رسیدن به محیط تفاهم و درک مشترک به منظور رفع نقاط اختلاف و یا رسیدن به منفعت با نقاط اشتراک به وسیله تبادل امتیازات.

مذاکره فرایندی است که در آن هر طرف درگیر در مذاکرات می‌کوشد تا منفعتی برای خودش در پایان مذاکرات بدست آورد. مذاکره با هدف دستیابی به مصالحه انجام می‌شود. مذاکره در تجارت، سازمان‌های غیرانتفاعی، ادارات دولتی، رویه‌های قضائی و میان ملت‌ها و در شرایطی از زندگی فردی مانند ازدواج، طلاق، بچه دار شدن یا زندگی روزمره اتفاق می‌افتد. مطالعه این موضوع "نظریه مذاکره" نامیده می‌شود. مذاکره کنندگان حرفه‌ای اغلب در این زمینه تخصص دارند مانند مذاکره کنندگان اتحادیه‌ای، مذاکره کنندگان تملک‌های اهرمی، مذاکره کنندگان صلح، مذاکره کنندگان مخاصمات، یا هر کس دیگری که تحت عناوینی مانند دیپلماسی، قانونگذار یا کارگزار کار می‌کند.

نظرات دیگران درباره آموزشگاه مهارت های اداری پایا

آموزشگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای

مذاکره نیز، همچون بسیاری از مهارت های اجتماعی اکتسابی است. آموزش اصول و فنون مذاکره که توسط آموزشگاه مدیریت و مهارتهای اداری پایا ارایه می گردد، کمک زیادی به گسترش دانش، فن و مهارت مذاکره، بخصوص نکات کاربردی آن در درک ترفندهای مذاکراتی است که برای گذر از این ترفندها همراه با احساس تسلیم نشدن به انتظارات طرف مقابل باید این ترفندها و فنون مذاکرات را بشناسیم و به چند و چون آن پی ببریم.

مخاطبین دوره آموزش فنون مذاکره، طیف گسترده ای از مدیران، کارشناسان، رییس دفتران، منشی های حرفه ای، کارمندان، صاحبان اصناف و مشاغل، فروشندگان، بازاریابان، تجار، اساتید، دانشجویان و.. گرفته تا مردم عادی را در بر میگیرد.

یکی از مهمترین و مفیدترین بخشهای دوره آموزشی مهارت های مذاکره، معرفی ترفندهای مذاکره است که خوشبختانه راه کار و روش پیاده کردن آن و روش موفقیت در این شرایط نامطلوب نشان داده شده است.

همچنین در دوره آموزشی فنون مذاکره حرفه ای، Negotiation Skills Training Course به ویژگیهای فردی مذاکره کننده ، ویژگی های فرهنگی مذاکره کنندگان و بسیاری مطالب کاربردی دیگر پرداخته شده است.

پیشنیاز دوره آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای، گذراندن دوره آموزش فن بیان و مهارتهای ارتباطی می باشد.

آموزشگاه مهارتهای اداری پایا

کلاس آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه‌ای

سرفصل های کلاس آموزشی اصول و فنون مذاکره حرفه ای شامل مواردی چون: مفهوم مذاکره و دلایل نیاز به مذاکره، مفهوم تعارض و روش های مواجهه با آن، مدیریت تعارض، استراتژی و تاکتیک های مذاکره، شرایط محیطی مذاکره، تمرکز روی منافع، مذاکره رقابتی، نحوه امتیاز دادن و ارایه بسته پیشنهادی، مذاکره برنده برنده، تشخیص خواسته ها و منافع، چالش های متداول در مذاکره، مواجهه با پیش شرط ها، نفوذ و تاثیرگذاری در مذاکره، نحوه تشخیص دروغ طرف مقابل، هنر نه گفتن، ترفندهای کسب موقعیت برتر در مذاکره، مذاکره از راه دور، مذاکره تلفنی، راه های خروج از بن بست در مذاکرات، ویژگی های فردی و شخصیتی در مذاکره، اعتماد به نفس در مذاکره، رفتار مذاکره کنندگان موفق، زمان و مکان مذاکره و.. می باشد.

سرفصل آموزشی ...

مدرس آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

مدرس آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای دکتر پرویز تریوه

پرویز تریوه
مدیر و موسس آموزشگاه فنی‌حرفه‌ای پایا
نویسنده و مترجم مقالات و مجلات تخصصی
دکترای تخصصی مدیریت DBA
کارشناس‌ارشد مدیریت اجرایی EMBA
کارشناس‌ارشد مهندسی کامپیوتر
بیش از بیست سال سابقه تدریس

آموزش خصوصی اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه مدیران

آموزش خصوصی اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه مدیران

آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای


تاریخ شروع دوره: اختیاری
ظرفیت مانده: محدود
روزهای برگزاری: اختیاری
ساعت برگزاری: اختیاری
طول دوره: 8 جلسه
نحوه تشکیل: کارگاه عملی
شهریه عادی: 920,000 تومان
امتیاز آموزشگاه: تخفيف : ۷۰٫۰۰۰ تومان
شهریه نهایی: 850,000 تومان
آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

توضیحات دوره آموزشی:

1- آموزش عملی و کاربردی

2- ارائه نرم افزار ها و جزوات(بصورت رایگان)

3- ارائه گواهینامه و پذیرایی رایگان در طول دوره و...

آموزشگاه مدیریت پایا
پایا

سرفصل دوره آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای

  • مفهوم مذاکره و دلایل نیاز به مذاکره
  • مفهوم تعارض و روش های مواجهه با آن
  • سطوح گوناگون تعارض
  • مدیریت تعارض
  • برنامه‌ریزی برای مذاکره
  • استراتژی و تاکتیک های مذاکره
  • شرایط محیطی مذاکره
  • تعیین سبک مذاکره
  • تمرکز روی منافع نه روی مواضع
  • استراتژی و تاکتیک های مذاکره رقابتی
  • نحوه آغاز مذاکره رقابتی
  • نحوه امتیاز دادن و ارایه بسته پیشنهادی
  • نحوه جمع بندی و اتمام مذاکره
  • موضع گیری های سخت گیرانه
  • ایجاد مذاکره برنده برنده
  • مراحل مختلف در فرایند مذاکره برنده برنده
  • درک کامل مسئله و تشخیص خواسته ها و منافع
  • برقراری ارتباطات شفاف و دقیق در مذاکره
  • چالش های متداول در مذاکره
  • پیشنهادهای انفجاری (دارای مهلت محدود)
  • عدم وفاداری به تعهدات
  • مواجهه با پیش شرط ها
  • مواجهه با استراتژی کالباسی
  • نفوذ و تاثیر­گذاری در مذاکره
  • اصل شباهت، اصل اختیار، اصل کمیابی، اصل رفتار متقابل، اصل اثبات اجتماعی
  • چگونه « نَه » بگوییم؟
  • نحوه تشخیص دروغ طرف مقابل
  • نحوه مواجهه با دروغ و فریب در مذاکره
  • به هر پرسشی پاسخ ندهید
  • گفتن و شنیدن واقعیت ها را برای دو طرف ساده تر کنید
  • سیاست در مذاکره
  • ترفندهای کسب موقعیت برتر در مذاکره
  • ارتباطات در مذاکره
  • ارتباط کلامی و ارتباط غیر کلامی
  • مذاکره از راه دور - مذاکره تلفنی، ویدیو کنفرانس و...
  • کاستن تنش مذاکره
  • هنر پرسش و پاسخ در مذاکره
  • صراحت و قاطعیت در مذاکره
  • بن بست در مذاکره
  • ویژگی های شخصیتی در بن بست مذاکرات
  • شرایط محیطی مذاکره
  • بن بست در مذاکرات تجاری
  • راه های خروج از بن بست در مذاکرات
  • تاثیر چارچوب های فکری در مذاکره
  • تاثیر تفاوت های فرهنگی در مذاکره
  • آشنایی با فرهنگ طرف مقابل مذاکره
  • ویژگی های فردی و شخصیتی در مذاکره
  • اعتماد به نفس در مذاکره
  • اعتماد به دیگران در مذاکره
  • اعتماد یا عدم اعتماد در مذاکره
  • تاثیر تفکر ماکیاولیستی در مذاکره
  • نقش جنسیت افراد در مذاکره
  • رفتار مذاکره کنندگان موفق
  • چه زمانی مذاکره نکنیم؟
  • نقطه تَرک مذاکره
آموزشگاه مهارتهای اداری پایا
آموزشگاه مدیریت پایا

خانم خیرخواه

سطح دوره و نحوه بیان مطالب بسیار عالی و مناسب بود و تمامی سوالات رفع می شدن. کادر اداری بسیار عالی و صمیمی بودن. استاد هم بسیار صبور و حرفه ای بودن1397/11/05

آقای زندیه

دوره خیلی عالی و مفیدی بود. واقعا کاربردی و خوب بود. ممنونم از پیگیری و نحوه انجام کلاس1398/07/30

آقای قربانخانی

با سپاس از آموزشگاه پایا. دوره بسیار خوبی بود و زمان بندی جلسات بسیار عالی برگزار شد. در کل بازدهی دوره خیلی خوب بود و استاد روی مواردی که گفتن کاملا تسلط داشتن.1398/06/16

خانم نبوتی

با سلام و احترام. بسیار خوشحال هستم که در این دوره شرکت کردم. احساس می کنم اعتماد به نفس زیادی پیدا کردم به دلیل اینکه مهارت جدیدی یاد گرفتم. امیدوارم این مهارت بتواند در جهت دوره دکترایم در خارج از کشور کمک شایانی نماید که البته اینطور نیز خواهد بود.به نظر من این بسیار عالی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شد. از استاد عزیزم کمال تشکر را دارم1398/07/05

آقای نعمت الهی

به نظرم کلاس فوق العاده متفاوت و جذابی بود که قطعا تحت تاثیر نوع تدریس و اطلاعات جامع استاد بود. خوشحالم از اینکه در این دوره شرکت کردم، تجربه جالبی بود. با سپاس از آموزشگاه پایا1397/10/12

خانم فتوحی

ضمن تشکر از آموزشگاه پایا، خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین استاد و کارآموز برقرار بود. شیوه بیان مطالب هم ساده و قابل یادگیری بود.1397/10/06

خانم نعمت زاده

من و همکارم از سنندج در این دوره از طرف شرکت معرفی شدیم. خیلی خوشحال شدم به خاطر تشکیل و حضور در این کلاس و آشنایی با دوستانی جدید و آموزشگاه پایا. به امید موفقیت روزافزون برای شما و همکاران1398/05/27

آقای لوایی

ضمن تشکر از دوره آموزشی، رضایت کامل خود را اعلام می کنم1399/05/18

آقای کمالی

دوره آموزشی بسیار خوبی بود و از اساتید و مدیر آموزشگاه بی نهایت ممنونم. امیدوارم همیشه پیروز باشین و به امید دیدار مجدد در دوره های بعدی آموزشی1398/04/15

آقای صبحدم

دوره خوبی داشتم. از همه بهتر تنظیم زمان کلاس بود که کاملا منعطف میتونست باشه. استاد بسیار صبورانه و حرفه ای آموزش می دادن و تمامی موارد رو پاسخگو بودن. با تشکر از آموزشگاه پایا1399/03/31

آقای قمصری

بسیار عالی و کاربردی بود دوره ای که در آموزشگاه پایا گذراندم. با تشکر از شما و همکاران1398/02/24

خانم پیران

۳ مرحله پشت سرهم دوره رو در آموزشگاه پایا گذروندم. واقعا کیفیت اساتید همونطوری که تعریف آموزشگاه کامپیوتر پایا رو شنیده بودم عالی بود و کاملا تخصص و مهارت داشتن روی نرم افزار، بخصوص دوره تخصصی. برخورد کادر اداری و همکاران هم بسیار عالی و قابل تحسین بود.1398/06/20

خانم شاهسوندی

دو دوره را در آموزشگاه پایا گذراندم. از نحوه تدریس اساتید و برخورد کاملا راضی هستم و نهایت تشکر و قدردانی را دارم.1398/4/16

خانم جواهری

با تشکر از آموزشگاه و همکاران در آموزشگاه پایا. دوره بسیار خوبی را سپری کردم و راضی بودم. استاد بسیار عالی و صبور بودن و سطح بالایی داشتن.1399/04/14

خانم نهاوندی

با عرض سلام. ‌از مسئولین آموزشگاه و استاد عزیزم که نحوه آموزش و سطح بیان بسیار خوبی برای یادگیری داشتند بسیار رضایت خاطر دارم. نحوه برخورد عالی و محیط آموزشگاه پایا خیلی گرم و صمیمانه بود. در پاسخگویی به سوالات کارآموزان بسیار خوب عمل می شد. پذیرایی هم بسیار عالی بود. امیدوارم همیشه پیروز باشید1399/04/03

آقای نوریان

از استاد محترم جهت آموزش بسیار راضی هستم و آرزوی ارتقاء یادگیری در نزد شما را دارم. ساعت دوره و پذیرایی عالی بود1397/08/05

خانم ناصریان

رضایت کامل از نظر آموزشی و اخلاقی نسبت به استاد و همکاران آموزشگاه پایا دارم. با آرزوی موفقیت برای همه شما1398/11/11

آقای فدایی

نحوه آموزش و برخورد استاد بسیار خوب بود. کلاس ها مطابق برنامه خودم تعیین میشد و خیلی خوب بود. ممنون1397/07/16

آقای رسولی

شرکت در کلاس های آموزشگاه پایا بسیار مفید و جالب بود. برای من لذت بخش بود که شغلم رو با دید بازتر و حرفه ای تری از این به بعد نگاه کنم. با تشکر1398/08/16

آقای مقصودی

کلاس بسیار منظم و خیلی خوب برگزار شد. استاد بسیار مسلط و کامل مطالب رو آموزش میدادن و جزئیات کاربردی رو تدریس میکردن. برخورد و رفتار کارکنان هم خوب بود. ممنونم از آموزشگاه پایا1399/04/19

آقای فرشیدی

از نظر استاد و محیط آموزشی، آموزشگاه پایا بسیار عالی و درجه یک هست.1398/02/19

خانم جلالی

مشاوره اولیه دوره بسیار خوب بود. از استاد عزیز که با صبر تمام مراحل تدریس رو انجام دادن ممنونم و به بهترین نحو مطالب رو یاد گرفتم1397/05/06

آقای باهنر

با سپاس فراوان از استاد محترم که با صبر و حوصله و توضیحات کافی و کامل تمام دروس را ارائه کردند. همچنان از مدیریت محترم آموزشگاه پایا کمال تشکر را دارم که محیطی مناسب فعالیت آموزشی فراهم نموده اند.1399/04/12

آقای چوبینه

با تشکر از زحمات آموزشگاه پایا. از نظر برخورد عالی, از نظر تدریس هم عالی بودین و به شخصه تشکر می کنم. آرزوی موفقیت براتون دارم.1397/07/05

خانم اسلامی

دوره بسیار عالی و مفید بود. امکانات آموزشگاه و استاد خیلی خوب بود. ممنون1398/02/11

نظرات دانشجویان درباره آموزشگاه مدیریت و مهارت های اداری پایا

آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای | آموزشگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای | آموزش مهارت مذاکره | آموزش خصوصی فنون مذاکره | آموزش اصول مذاکرات | آموزشگاه مهارتهای مذاکره | کلاس آموزش مذاکره حرفه ای | مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای | سرفصل های آموزش اصول و فنون مذاکره حرفه ای | Negotiation Techniques Training | Negotiation Skills Training

whatsapp