آموزش منشیگری حرفه ای

share-desktop share-mobile آموزش منشیگری حرفه ای برای مدیران اهمیت زیادی دارد. منشی گری شغلی حساس و کلیدی برای هر شرکت و سازمانی می‌باشد. کار یک منشی حمایت و پشتیبانی از مدیریت سازمان بوده و فرد مورد اعتماد در امور اداری هر سازمان میباشد. منشی حرفه‌ای باید از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه، تنظیم جلسه‌ها و گزارش‌ها، نامه‌نگاری اداری، کار با کامپیوتر، مسئولیت پذیری، نظارت و غیره برآید. آموزشگاه منشیگری حرفه ای پایا اولین مجری تخصصی آموزش منشی گری حرفه ای در ایران بوده و ارائه بهترین کیفیت آموزشی در کلاس آموزش منشیگری حرفه ای با گواهینامه حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای را تضمین می‌نماید.

آموزش تایپ ده انگشتی

منشی گری حرفه ای چیست؟

منشی در لغت به معنای ایجادکننده ، بوجودآورنده و ابداع کننده است. منشی به شخصی گفته می شود که توسط شخص یا سازمانی استخدام گردد. و بطور خلاصه کسی که کار منشیگری را انجام می دهد باید از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه ، توانایی تنظیم جلسه ها ، نامه نگاری ، تنظیم انواع گزارش ها از فعالیت های مختلف ، کار با کامپیوتر و اینترنت ، تایپ ده انگشتی متون فارسی و انگلیسی ، مسئولیت پذیری و نظارت برآید.

یک منشی یک دستیار شخصی است که باید از اصول مدیریت آگاهی داشته باشد. کار یک منشی حمایت از مدیریت یا مدیران میباشد. منشی فرد مورد اعتماد در امور محرمانه یا خصوصی سازمان میباشد. منشی فرد کلیدی برای تمام کارهای اداری است. در واقع یک منشی بعنوان معاون مدیر یا دست راست مدیر شناخته می شود.

وظایف شغل منشیگری حرفه ای چیست؟

منشی با آگاهی از انواع شیوه های مدیریت ، مهارت در ارتباطات ، تسلط در مکاتبات اداری و بایگانی اسناد ، سازماندهی جلسات و مجالس رسمی ، مسلط بر مهارت های انسانی در ارتباط با اعضای سازمان ، مهارت های ارتباط تلفنی ، اصول مالی و حسابداری ، مهارت های سازمانی ، تسلط به کار با کامپیوتر و مجموعه نرم افزار های میکروسافت آفیس Microsoft Office مانند: نرم افزار ورد Word ، نرم افزار پاورپوینت ، نرم افزار اکسل Excel همچنین تسلط در تایپ ده انگشتی و... به اعتلای اهداف سازمان کمک شایانی میکند.

منشی دارای وظایف اداری بسیار زیادی می باشد که موارد یاد شده وظایف سنتی و قدیمی یک منشی است و امروزه منشی ها وظایف دیگری همچون مدیریت بودجه و حسابداری ، نگهداری و مدیریت وب سایت ها ، انجام برنامه ریزی ها ، تهیه مقدمات سفر مدیران و... را نیز برعهده دارند.

آموزشگاه منشیگری حرفه ای

سالها ارتباط با موسسات و کارفرمایان و همچنین افراد جویای کار و حتا شاغل در سمت منشیگری و کارمند امور دفتری و مشاهده کاستی های موجود، که بسیاری از آنها با دارا بودن شایستگی های فردی، شخصیتی و تحصیلی، از آمادگی های لازم جهت کسب این پست مهم و کلیدی بهره مند نیستند.

لذا از سال ۱۳۸۶ تیم تحقیق و توسعه موسسه پایا را بر آن داشت تا برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری علمی و کاربردی این مهارت ها نماید.

نتایج تحقیقات گسترده بین المللی در این رابطه منجر به انتخاب یکی از با سابقه ترین ، خوشنام ترین و معتبرترین موسسات آموزش امور منشیگری و کارمندان امور دفتری، یعنی لوئیس کالج انگلستان شد.

این دوره یک اقتباس کارشناسی شده ، حرفه ای و منطبق با استاندارد جهانی و فرهنگ و محیط کار ایرانی میباشد.

دوره آموزش منشی گری مورد نیاز کلیه شرکت ها ، کارمندان ادارات و سازمان های خصوصی و دولتی ، مدارس ، کالج ها ، بانک ها ، مطب ها ، بیمارستان ها ، آژانس های مسافرتی ، دبیرخانه ها و... میباشد.

سرفصل دوره آموزشی

بازآموزی رایگان آموزش منشی گری

این امکان برای شرکت کنندگان در هر دوره آموزش منشی گری وجود دارد که جهت بازآموزی، مجددا در همان دوره به صورت رایگان حضور یابند.

جزوات و مطالب مرتبط با دوره آموزشی منشی گری حرفه ای بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

نظرات دیگران درباره آموزشگاه مهارت های اداری پایا

سرفصل های آموزش منشیگری حرفه ای

آشنایی با شرح وظایف منشی گری

آشنایی با وسایل و ابزارهای مورد نیاز منشی گری

رموز موفقیت در شغل منشی گری

فنون و تکنیک های موثر پاسخگویی تلفنی

تکنیک ها و روشهای برگزاری جلسات

اصول نامه نگاری و مکاتبات اداری

اصول مدیریت اسناد و بایگانی

ادامه سرفصل آموزشی ...

مدرس آموزش منشیگری حرفه ای

مدرس آموزش منشیگری حرفه ای

پرویز تریوه
مدیر و موسس آموزشگاه فنی‌حرفه‌ای پایا
نویسنده و مترجم مقالات و مجلات تخصصی
دکترای تخصصی مدیریت DBA
فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر
بیش از بیست سال سابقه تدریس

گواهینامه منشی گری حرفه ای

نمونه مدرک فنی و حرفه ای بدون آزمون آموزشگاه مدیریت و مهارتهای اداری پایا

ثبت نام کلاس آموزش منشیگری حرفه ای :

آموزشگاه مدیریت پایا

آموزش منشی گری حرفه ای


تاریخ شروع دوره: تماس بگیرید
ظرفیت مانده: محدود
روزهای برگزاری: پنجشنبه ها
ساعت برگزاری: 14 تا 17
طول دوره: یک ماه
نحوه تشکیل: کارگاه عملی
شهریه عادی: 885,000 تومان
امتیاز آموزشگاه: تخفيف : ۲۰۰٫۰۰۰ تومان
شهریه نهایی: 685,000 تومان
آموزش منشی گری حرفه ای

توضیحات دوره آموزشی:

1- آموزش عملی و کاربردی

2- ارائه نرم افزار ها و جزوات(بصورت رایگان)

3- ارائه گواهینامه و پذیرایی رایگان در طول دوره و...

آموزشگاه مدیریت پایا
پایا

سرفصل دوره آموزش منشیگری حرفه ای

  • آموزش آشنایی با مفهوم مدیریت و ارتباط آن با منشی و مسئول دفتر
  • آموزش آشنایی با مفهوم سازمان و انواع آن
  • آموزش آشنایی با سطوح مختلف مدیریت و مهارتهای مربوطه
  • آموزش درک لزوم حضور منشی و مسئول دفتر در هر مجموعه
  • بررسی شرایط احراز سمت منشی گری یا مسئول دفتری
  • آموزش لزوم شناسایی اهداف سازمان و شرکت مربوطه
  • بررسی نظریه سلسله نیازمندیهای مازلو و تطابق آن با موقعیت حال و آینده خود
  • آموزش نظریه x , y مک گرگور با رویکرد کارکردن با انگیزه (کار از روی میل و رغبت نه از روی اجبار)
  • آموزش مفهوم چارتهای سازمانی و رعایت سطوح ارتباط با مدیران، همکاران و مشتریان (رفتار سازمانی)
  • آموزش اصول و تکنیکهای مدیریت داخلی، برنامه ریزی، هدایت و کنترل دفتر کار
  • آموزش آشنایی با شرح وظایف منشی و مسئول دفتر
  • آموزش آشنایی با وسایل و ابزارهای مورد نیاز منشی و مسئول دفتر
  • آموزش اطلاعاتی که یک منشی باید از مدیر ، سازمان ، مشتریان ، محصولات و خدمات بداند
  • آموزش رموز موفقیت شغل مسئول دفتری و منشی گری
  • آموزش فنون مذاکره تلفنی کارا، شنود کارا و تکنیک های موثر پاسخگویی
  • آموزش وصل کردن مکالمات تلفنی به غیر
  • آموزش آشنایی با مفاهیم و تعاریف رایج در سازمان ها و ادارات
  • آموزش اصطلاحات رایج در محیط دفتر
  • آموزش تکنیک ها و روشهای برگزاری جلسات (شیوه برگزاری، اجرا، هدایت و راهبری جلسات)
  • آموزش اصول بهداشت کار و ایمنی محیط کار
  • آموزش سریع مهارت در خوش خطی
  • آموزش جامع اصول نامه نگاری و مکاتبات اداری
  • آموزش اصول عمومی مدیریت اسناد و بایگانی
  • آموزش آداب نوشتن و ارسال نامه های دست نویس
  • آموزش روشهای خلاصه نویسی و نگارش گزارشات
  • آموزش نحوه نگارش ایمیل های کاری موثر
  • آموزش لزوم رازداری و اطلاعات طبقه بندی شده یک سازمان یا شرکت
  • آموزش پیش بینی مشکلات محیط کار و جلوگیری از بروز آنها
  • آموزش مفاهیم و تعاریف حسابداری اداری و امور مالی
  • آموزش عملی مدیریت تنخواه گردان - اسناد مالی - چک - نقدینگی - رسید و ...
  • آموزش شیوه تعیین هدف در کار و زندگی
  • آموزش شیوه های کاربردی در نحوه تعیین اهداف جهت خروج از روزمره گی
  • آموزش شیوه های کاربردی کسب اعتماد بنفس
  • آموزش شیوه رزومه نویسی کاری و نقش آن در ارتقای کار و زندگی
  • آموزش اصول پوشش و لباس مناسب - آراستگی مطلوب و مؤثر
  • آموزش استفاده از جملات مناسب در موقعیت های گوناگون
  • آموزش بکارگیری عبارت های صحیح در مکالمات روزمره
  • آموزش آداب معاشرت در میز غذا و رموز آن در محیط کار
  • آموزش آداب استفاده از آسانسور
  • آموزش شیوه های صحیح در برخورد اولیه کاری (آداب دست دادن و...)
  • آموزش ساختارهای ارتباطات مجازی (ارتباطات تلفنی ، فاکس ، Email ، چت و غیره)
آموزشگاه مهارتهای اداری پایا

با اختراع ماشین تحریر در سال ۱۸۸۰ میلادی، زنان سریعا در کار با آن تسلط پیدا کردند. و در خلال جنگ جهانی اول خانم ها رسما در نقش منشی و کار منشیگری شروع بکار نمودند.

در تلاش برای ترویج منشیگری حرفه ای توسط انجمن دبیران ملی ایالات متحده در سال ۱۹۴۲ میلادی، منشیگری نوین و امروزی ایجاد شد. این سازمان به عنوان انجمن بین المللی مشاغل اداری و توسعه سازمانی (IAAP) شناخته شد. و در سال ۱۹۵۱ برای اولین بار آزمون استاندارد (CPS) یا گواهینامه منشیگری حرفه ای ، برای کارمندان امور اداری و دفتری اجرا شد.

در اواسط قرن بیستم که شروع دوران پیشرفت و توسعه بود. نیاز به منشی و منشیگری تخصصی برای ادارات و سازمانها بسیار برجسته بود. و در برخی از موارد تقاضا برای منشیگری به اندازه ای بود که منشی ها را از خارج از کشور استخدام می کردند. و تقاضای مداوم برای استخدام منشی موجب گردید که ایالات متحده زنان جوان انگلستان را برای کار منشیگری بصورت پاره وقت یا دائم استخدام نمایند.

در پی این تحولات چندین سازمان و انجمن برای حمایت وکمک به منشی های بریتانیایی در امریکا تشکیل شد. بعدها در حمایت و تقدیر از منشی ها و شغل منشیگری یک روز را بعنوان روز منشی تعطیلی رسمی اعلام نمودند. و کار منشیگری بعنوان کار سخت در میان کارمندان دفتری به رسمیت شناخته شد.

امروزه در طول هفته چهارم آوریل در دفاتر سراسر جهان روز منشی و منشیگری و کارمندان اداری جشن گرفته می شود. در ایران نیز روز چهارم شهریور هر سال بعنوان روز کارمند و منشی جشن گرفته می شود.


آموزش منشیگری حرفه ای و اخذ مدرک مهارت منشیگری :

حرفه منشی گری با توجه به میزان تسلط و مهارت منشی ها در امور منشیگری و اداری به سه دسته: منشی درجه ۱ ، منشی درجه ۲ و منشی درجه ۳ تقسیم می شود.

در ایالات متحده، کسب انواع مهارت ها و سازگاری با شرایط جدید برای تمام مشاغل از جمله شغل منشیگری امری ضروری است. خوشبختانه مدتی است که در ایران نیز مدیران سازمان ها و صاحبان مشاغل گوناگون به آن توجه ویژه ای پیدا کرده اند.

طبق استاندارد ایالات متحده امریکا و همچنین بریتانیا :

آموزش مهارت منشیگری و اخذ مدرک منشیگری درجه یک ۴سال طول می کشد. و انتظار می رود فرد مورد نظر دارای تیزهوشی ، توانمندی در مدیریت پروژه ها و توانایی نفوذ در دیگران و.. را کسب نماید. حداقل تحصیلات منشی درجه یک باید لیسانس یا فوق لیسانس و داری مدرک ICDL پیشرفته باشد.

آموزش مهارت منشیگری و اخذ مدرک منشیگری درجه دو ۲سال طول می کشد. حداقل تحصیلات منشی درجه دو باید فوق دیپلم یا لیسانس و دارای مدرک ICDL فنی و حرفه ای باشد.

آموزش مهارت منشیگری و دریافت گواهینامه حرفه ای منشیگری درجه سه ۶ماه طول می کشد. حداقل تحصیلات منشی درجه دو باید دیپلم یا فوق دیپلم و مسلط به مهارت های کامپیوتری ویژه کارمندان اداری و دفتری باشد.

دستیار شخصی یا Personal Assistant کیست؟

دستیار شخصی یا Personal Assistant ، شخصی است که با عنوان دستیار شخصی Personal Aide یا PA و یا منشی شخصی یا Personal Secretary یا PS ، هم شناخته می شود.

آسیستان یا دستیار شخصی یک عنوان شغلی است و توصیف کسی است که به یک فرد خاص مانند یک مدیر در جهت کسب و کار و یا انجام وظایف شخصی روزانه کمک می کند.

یک دستیار شخصی حرفه ای می تواند تاثیر بسیار زیادی بر پیشرفت مدیران و سازمان ها داشته باشد. یک دستیار شخصی Personal Assistant می تواند نسبت به بودجه و نیاز مدیران بصورت موردی ، پاره وقت یا تمام وقت استخدام شود.

در سال های اخیر بسیاری از اشخاص مشهور ، مدیران عالی و بروز اقدام به استخدام دستیار شخصی حرفه ای Personal Assistant نموده اند.

وظایف دستیار شخصی یا Personal Assistant چیست؟

دستیاران شخصی یا آسیستان ها اغلب به عنوان اولین نقطه تماس با افراد هم از داخل و خارج از سازمان عمل می کنند. وظایف و مهارت های یک دستیار شخصی اغلب به دو بخش مهارت های فنی و مهارت های شخصی تقسیم می شود.

وظایف دستیار شخصی Personal Assistant عبارتند از :
- ابداع و نگهداری سیستم های اداری ، از جمله وارد کردن و مدیریت داده ها.
- ترتیب دادن سفر ، ویزا ، اقامت ، یادداشت برداری در جلسات و ارائه کمک های عمومی در طول سخنرانی ها.
- غربالگری تماس های تلفنی ، سوالات و درخواستها و انجام آنها را در زمان مناسب.
- برنامه ریزی و ترتیب دادن ملاقات و بازدید ها در تمام سطوح.
- سازماندهی ، حفظ و یادآوری قرار ملاقات ها.
- بررسی و پاسخ به ایمیل های دریافتی ، فکس و پست.
- یادداشت برداری امور محوله.
- انجام پژوهش پس زمینه و ارائه یافته ها.
- تولید اسناد ، اوراق جلسه و ارائه گزارشات.
- سازماندهی حضور در جلسات و اطمینان از آمادگی های لازم برای جلسات.
- ارتباط با مشتریان ، تامین کنندگان و سایر کارکنان.
- انواع حمایت و پشتیبانی از مدیران ، تیم و گروه.
- انجام پروژه ها و تحقیقات خاص.
- مسئولیت حساب و بودجه.
- تصمیم گیری و واگذاری کار به دیگران در غیاب مدیر.
- نقش موثر در فرایندهای تصمیم گیری.

بانوی دفتر یا Office Lady کیست؟

بانوی دفتر Office Lady که به اختصار OL نامیده می شود، یک کارمند خانم است. که در ژاپن به او یقه صورتی می گویند. که به طور کلی کارهای دفتر را انجام می دهد. وظایف یک بانوی دفتر یا آفیس لیدی شامل منشیگری عمومی دفتر کار و خدمات چای میباشد.

بانوی دفتر یا آفیس لیدی ها اغلب دختران جوان مجرد هستند و با پدر و مادر خود زندگی می کنند. خانمهای دفتر معمولا کارکنان دائم و تمام وقت میباشند. شغل بانوی دفتری پس از جنگ جهانی دوم در جهان گسترش یافت.

دختران شاغل در سمت بانوی دفتری یا Office Lady معمولا کمتر بفکر ارتقای شغلی هستند. این دسته از خانمها معمولا دارای تحصیلات دیپلم ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند. که تجربه و مهارت کمی دارند و چندان به یک زندگی و شغل حرفه ای نمی اندیشند.

مدیران و صاحبان مشاغل باید به این نکته توجه داشته باشند که شخص مورد نظر در آینده ای نه چندان دور (قبل از سی سالگی) اقدام به ازدواج نموده و شغل خود را ترک خواهد کرد.

تعداد بسیار زیادی از تماس های آگهی استخدام منشی مربوط به همین دسته از کارجویان میباشد.

آموزشگاه مدیریت پایا

خانم روحانی

همه چیز عالی برگزار شد. با تشکر از استاد گرامی1398/01/25

خانم اسلامی

دوره بسیار عالی و مفید بود. امکانات آموزشگاه و استاد خیلی خوب بود. ممنون1398/02/11

خانم نوروزی

کلاس عالی بود. اصلا علاقه ای نداشتم به کلاس، ولی در ادامه جلسات جذاب شد برام مطالب و خیلی راضی و پیگیر بودم. استاد واقعا دلسوزانه راهنمایی می کردن و اطلاعات خیلی خوبی داشتن. دوره برام خیلی آموزنده بود. ممنونم از آموزشگاه پایا1397/07/19

آقای نوریان

از استاد محترم جهت آموزش بسیار راضی هستم و آرزوی ارتقاء یادگیری در نزد شما را دارم. ساعت دوره و پذیرایی عالی بود1397/08/05

آقای نعمت الهی

به نظرم کلاس فوق العاده متفاوت و جذابی بود که قطعا تحت تاثیر نوع تدریس و اطلاعات جامع استاد بود. خوشحالم از اینکه در این دوره شرکت کردم، تجربه جالبی بود. با سپاس از آموزشگاه پایا1397/10/12

خانم ضابطی

ضمن تشکر از آموزشگاه پایا، استاد بسیار عالی و با صبر و حوصله تدریس می کردند.1398/05/19

خانم ناصریان

رضایت کامل از نظر آموزشی و اخلاقی نسبت به استاد و همکاران آموزشگاه پایا دارم. با آرزوی موفقیت برای همه شما1398/11/11

آقای فدایی

نحوه آموزش و برخورد استاد بسیار خوب بود. کلاس ها مطابق برنامه خودم تعیین میشد و خیلی خوب بود. ممنون1397/07/16

آقای مقصودی

کلاس بسیار منظم و خیلی خوب برگزار شد. استاد بسیار مسلط و کامل مطالب رو آموزش میدادن و جزئیات کاربردی رو تدریس میکردن. برخورد و رفتار کارکنان هم خوب بود. ممنونم از آموزشگاه پایا1399/04/19

آقای لوایی

ضمن تشکر از دوره آموزشی، رضایت کامل خود را اعلام می کنم1399/05/18

آقای شمس آرا

آموزش عالی و کافی بود. استاد بسیار خوش برخورد بودن و بیان روان و قابل فهمی داشتند. تمرینات دوره بسیار کافی و کارآمد بود. استاد مسلط و برخورد بسیار خوب همکاران آموزشگاه پایا از نقاط قوت این آموزشگاه هست1399/06/16

خانم خیرخواه

سطح دوره و نحوه بیان مطالب بسیار عالی و مناسب بود و تمامی سوالات رفع می شدن. کادر اداری بسیار عالی و صمیمی بودن. استاد هم بسیار صبور و حرفه ای بودن1397/11/05

آقای صالحی

با عرض سلام و ادب. اینجانب با رضایت کامل این دوره رو به پایان رساندم و از تمامی موارد در آموزشگاه پایا اعم از نحوه آموزش، پاسخگو بودن اساتید،‌ برخورد همکاران آموزشگاه و خلاصه تمامی موارد رضایت کامل دارم. امیدوارم دوره های مورد نظر دیگری را که نیاز دارم بتونم به انجام برسونم که صد درصد در این آموزشگاه توانمند و ارزشمند امکانپذیر هست.1397/09/16

آقای الیاسی

همه چیز عالی بود. شرایط آموزشگاه و همکاران بسیار خوب بود. استاد کاملا بر روی مطالب تسلط داشت و خیلی عالی بودن1397/03/24

خانم زمانی ادیب

باعرض سلام خدمت شما. در اول می خواستم تشکر کنم بابت تمامی زحمات دلسوزانه ای شما، من در این مدتی که در اینجا حضور داشتم خیلی خوش حال بودم، چون هم دوستان خوبی پیدا کردم و خیلی چیزها از آنها و از شما یاد گرفتم. اینجا واقعا یک محیط خوب و سالم و صمیمی بود که من لحظات خوبی را در کنار تمامی کسانی که اینجا بودن گذراندم و دوست داشتم مدت بیشتری را با شما می گذراندم. من هیچ خاطره ی بد و ناراحت کننده ای را در این کلاس ندارم و خوشحالم که مطالب زیادی را نزد شما یاد گرفتم. برای شما و خانواده موسسه پایا آرزوی سلامتی و شادی دارم.1389/11/27

آقای پورشهاب

۲ دوره در آموزشگاه پایا گذروندم و یک دوره دیگه هم ثبت نام کردم. واقعا نحوه آموزش عالی انجام میشه و کاملا مواردی که در کلاس گفته میشه کاربرد داره. ممنونم1398/04/09

خانم نبوتی

با سلام و احترام. بسیار خوشحال هستم که در این دوره شرکت کردم. احساس می کنم اعتماد به نفس زیادی پیدا کردم به دلیل اینکه مهارت جدیدی یاد گرفتم. امیدوارم این مهارت بتواند در جهت دوره دکترایم در خارج از کشور کمک شایانی نماید که البته اینطور نیز خواهد بود.به نظر من این بسیار عالی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شد. از استاد عزیزم کمال تشکر را دارم1398/07/05

خانم ذبیحی

مرسی به خاطر کلاس. برام خیلی مفید بود و خیلی لذت بردم. سعی می کنم که کلاس های بعدی رو هم بیام. دید من متقاوت تر شد. استاد مطالب رو خیلی ساده و قابل درک و با مثال توضیح دادن. با تشکر از شما1399/06/27

خانم فتوحی

ضمن تشکر از آموزشگاه پایا، خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین استاد و کارآموز برقرار بود. شیوه بیان مطالب هم ساده و قابل یادگیری بود.1397/10/06

خانم آذرمهر

دوره و کلاس بسیار مطالب مفیدی رو بهم یاد داد. استاد بسیار عالی و مسلط بودن. با تشکر از کادر آموزشی آموزشگاه پایا1398/10/20

خانم جلالی

مشاوره اولیه دوره بسیار خوب بود. از استاد عزیز که با صبر تمام مراحل تدریس رو انجام دادن ممنونم و به بهترین نحو مطالب رو یاد گرفتم1397/05/06

آقای کمالی

دوره آموزشی بسیار خوبی بود و از اساتید و مدیر آموزشگاه بی نهایت ممنونم. امیدوارم همیشه پیروز باشین و به امید دیدار مجدد در دوره های بعدی آموزشی1398/04/15

آقای مستعان

ممنون از اینکه این کلاس رو برگزار کردین. حتما کلاس های دیگر رو هم میام. موفق باشید.1397/05/19

آقای زمانی

دوره به صورت کامل بود و اینکه بتونم ساعت جلسات رو هماهنگ کنم وجود داشت و عالی انجام می شد. از روند برگزاری و اجرای دوره راضی هستم و بسیار مفید بود برام. با تشکر از آموزشگاه پایا1398/11/02

خانم شاهسوندی

دو دوره را در آموزشگاه پایا گذراندم. از نحوه تدریس اساتید و برخورد کاملا راضی هستم و نهایت تشکر و قدردانی را دارم.1398/4/16

نظرات دانشجویان درباره آموزشگاه مدیریت و مهارت های اداری پایا

آموزش منشیگری حرفه ای|آموزشگاه منشیگری حرفه ای در تهران|آموزش منشی گری|کلاس آموزش منشیگری|دوره منشیگری|اصول منشی گری|مدرک منشیگری|وظایف منشی|مدرس آموزش منشیگری|مهارتهای منشیگری|منشیگری مدرن|Professional Secretarial Training

whatsapp